Ob svetovnem dnevu knjige so na naši šoli potekale različne dejavnosti v okviru tehniškega in kulturnega dne, s katerim smo želeli prenovljeno knjižnico narediti bolj vabljivo za  naše učence.

V okviru tehniškega dne, ki je potekal v torek, 20. aprila so potekale različne dejavnosti. Starejši učenci 7. in 8. razreda so ob pomoči hišnika in učitelja izdelovali bralne hiške iz lesa  tako imenovane knjigobežnice za vsak oddelek. Namen knjigobežnic je, da učenci prinesejo svojo knjigo od doma, ki jo priporočajo v branje  svojim sošolcem. Učenke  istega oddelka so izdelovale okvirje za slike v knjižnici, ali risale portrete znanih slovenskih književnikov in znanih književnih junakov. Učenci 9. razreda so izbrali in izdelali napis pred vhodom v knjižnico in sicer »MAVRIČNA DEŽELA BRANJA. V  okviru izbirnega predmeta Likovno snovanje so učenci po zamisli učenke Sindi izdelovali pravljično drevo iz stiroporja. Naša želja je, da se bodo naši najmlajši pod pravljičnim drevesom z veseljem potopili v pravljično deželo.

Učenci 5. in 6. razreda so izdelovali senčno gledališče, deklice so izdelovale lutko književnega junaka mačka Murija, izdelovali didaktično igro spomin na temo književnosti. V 3. in 4. razredu so izdelovali skupne plakatne slike za obogatitev sten v naši knjižnici. Učenci 1. in 2. razreda so vstopali v pravljično deželo Muce Copatarica, sešili svoje copatke in ob pomoči učiteljice pobarvali hišo Muce Copatarice.

V četrtek, 22. 4.2021 smo svoje delo v okviru projekta Objem nadaljevali v obliki kulturnega dne v obliki »Escape rooma oz. Soba pobega«. Učenci so morali rešiti različne naloge, ki so jih pripravili učitelji in se uspešno rešiti iz sobe pobega. Devetošolci so izdelali virtualno sobo pobega  na temo knjige »Deček v črtasti pižami«. Učenci 7. in 8. razreda so se nahajali v sobi pobega, kjer so reševali naloge povezane s frazemi. Učenci 5. in 6. razreda so reševali naloge s področja književnosti, miselnih nalog in športnega izziva. Učenci 3. in 4. razreda so se nahajali v sobi pobega s področja matematičnih izzivov. Učenci 1. in 2. razreda so bili zaklenjeni v sobi pobega skupaj z Zvezdico Zaspanko.

Veseli smo, da smo načrtovane dejavnosti v okviru projekta Objem – Ozaveščanje, Branje, Jezik, Evalvacija, Modeli uspešno speljali in da  bomo v mesecu maju lahko predstavili našo prednostno nalogo v tem projektu in sicer «Vloga šolske knjižnice kot kulturnega in informacijskega središče vzgojno izobraževalnega zavoda« ostalim zavodom po Sloveniji.

(Skupno 143 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost