Medgeneracijsko branje – »čudo«, ki nas povezuje in zbližuje

 

Čas odraščanja je za marsikaterega najstnika (in odrasle, ki ga obkrožajo) zelo stresno obdobje. Otroci so namreč v obdobju osnovne šole resnično čustvena bitja, hormoni pa jim samo še dodajo možnost, da so lahko v svojem čustvovanju in vedenju težki, uporni, velikokrat nezadovoljni. Odrasli moramo ravno zaradi tega videti celoto otrokove osebnosti, ne samo najbolj izstopajoč čustveni del. Tudi povsem normalen pojav, da se najstnik na poti v samostojnost želi velikokrat otresti starševskih in učiteljskih nasvetov. To je treba upoštevati, čeprav pa moramo biti pozorni na trenutke, kadar so žalostni, razočarani, jezni na kaj ali kogarkoli, kajti takrat nas zelo potrebujejo, da jim prisluhnemo, jih potolažimo. In pri tem je ključnega pomena, da si starši in učitelji med sabo zaupamo, saj oboji strmimo k istemu cilju.

V tem razmišljanju je potekala tudi pogovorna ura 8. in 9. razreda, ki smo jo izvedli v ponedeljek, 16. aprila.

Po uvodnih aktualnih informacijah smo si skupaj ogledali film Čudo, ki na zelo tankočuten način prikazuje svet odraščanja, sprejemanje drugačnosti (pri sebi in pri drugih), težave, ki se ob tem pojavijo doma in v šoli …. Skupaj smo, na zelo čustven način, podoživljali usodo glavnega junaka in ljudi, ki so bili z njim povezani. Njegova zgodba je bila izhodišče za skupni pogovor, ki je odstiral marsikatero skrivnost in nas tako še bolj zbližal ter povezal. Ob koncu srečanja je vsak udeleženec dobil v dar knjigo Andreja Rozmana Roze IZBRANE ROZINE V AKCIJI.

 

Bilo je lepo in nepozabno, kot je vsako naše druženje. Ponosna sem na učence in starše, ki so pripravljeni na take oblike sodelovanja in ki jim za to ni škoda žrtvovati svojega prostega časa.

Breda Kerčmar,

mentorica medgeneracijskega branja in razredničarka 8. in 9. razreda

[Album ni najden]
(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)