PROJEKT OBJEM (Ozaveščanje Branje Jezik Evalvacija Moduli)
– Bralna pismenost in razvoj slovenščine
Čas trajanja projekta: 4. 11. 2016 – 30. 6. 2022
Članice tima: Slavica Balek Haddaoui, Valerija Grobelnik, Breda Kerčmar, Jožefa Tratar
Vodja tima: Breda Kerčmar
- Razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja; razvoj sporazumevalnih zmožnosti in jezika je naloga vseh učiteljev/predmetnih področij
- Učenec ima aktivno vlogo v smislu odločanja – npr. bralni načrt otroka, odprto učno okolje, povezovanje navzven
- BP kot stalno razvijajoča se zmožnost: razviti bralne veščine, motivirati za branje (sodelavce in učence), zmožnost kritičnega razumevanja/vrednotenja prebranega
Naloge projektnega tima:
- nosilci in spodbujevalci branja na šoli
- analiza stanja na začetku in na koncu (z dobljenimi, enotnimi instrumentaliji), razvijati pristope, strategije in jih preizkušati
- udeležba na usposabljanjih, izmenjava izkušenj, predstavitve primerov dobre prakse
4 sklopi:
- Dvig ravni bralne pismenosti in razvoj slovenščine (slovenščina je učni jezik vseh predmetov)
- Slovenščina kot drugi jezik (otroci priseljencev, tujci, begunci …)
- Diagnostični pripomočki
- Posodobljena vloga šolske knjižnice (razvija 3 kompetence: branje, informacijska pismenost, učenje; razvojni načrt ŠK je sestavni del razvojnega načrta šole – iz obrobja v središče)
Šola izbere eno prioritetno področje (kaj bi lahko nadgradili v tem projektu), delamo pa na vseh štirih področjih. Naše izbrano področje je dvig ravni bralne pismenosti in razvoj slovenščine, s poudarkom na kritičnem mišljenju in krepitvi vzajemnega sodelovanja s starši, kar so hkrati tudi naše prednostne naloge, zapisane v LDN šole.
(Skupno 223 obiskov, današnjih obiskov 1)