V letošnjem šolskem letu skupaj z vrtcem sodelujemo v projektu Varno in spodbudno učno okolje, katerega cilj je okrepiti čustveno in socialno pismenost med našimi učenci. V okviru projekta se osredotočamo na naslednja ključna področja razvoja pri učencih: samozavedanje, samouravnavanje, odgovorno sprejemanje odločitev, ter razvijanje odnosnih spretnosti in socialne zavesti.
Tekom projekta bomo udeleženci poglobili zavedanje o pomenu dobre klime in počutja (na ravni kolektiva in vrtčevske skupine/razreda, na ravni skupine in posameznika); okrepili veščine vodenja skupine otrok za dobro vključenost otrok in zmanjšanje vedenjskih težav; se izpopolnili v lastni čustveni in vedenjski pismenosti (komunikacijske veščine, uravnavanje čustev) z namenom krepitve različnih oblik čustvenega in socialnega učenja tudi pri otrocih; se seznanili z razlogi nezaželenega vedenja otrok, se urili v strategijah za preprečevanje le-tega, spoznali razliko med nasiljem in konflikti, osvojili veščine moderiranja skupinskih procesov ipd.
Končni cilj projekta je, da na ravni VIZ »ustvarimo« sistematičen pristop h graditvi varnega in spodbudnega učnega okolja.
V prvih 7 mesecih smo izvedli številne delavnice z učenci pri pouku in razrednih urah: ledotalilec MacGyver, vrvenje, Jezik žiraf in volkov, Podarim objem, Izdelovanje družabnih iger, veriga pozitivnih misli, ustvarjalni, matematični in bralni kotiček, učilnica na prostem, različni povezovalci, kozarec hvaležnosti in tihi kričač.