V letošnjem Tednu otroka smo učiteljice na razredni stopnji posebno pozornost posvetile igri in vsem tistim dejavnostim, ki jih otroci svobodno izberejo, v njih z veseljem sodelujejo ter so pomembne za razvoj kompetenc otroka za kasnejšo življenjsko poklicno orientacijo. Poleg šolskega dela pomembno vplivajo na razvoj socialnih, intelektualnih in spoznavnih veščin tudi vse organizirane in namerne oblike neformalnega izobraževanja, ki potekajo zunaj obveznega pouka ali institucionalnega predšolskega varstva.

Zato so poleg vodenih prostočasnih dejavnosti z mentorji, trenerji, starši in učitelji izjemnega pomena tudi neformalna otroška druženja in otroške igre. Ob spontanem druženju otrok in vrstniškem odraščanju, z neformalno otroško igro, otroci spoznavajo tudi druge skrivnosti življenja.

Tako smo se odločili, da tehniški dan namenimo izključno in samo otroški igri. Najprej sodobnim didaktičnim igram, ki so jih učenci prinesli od doma. Nato še igram, ki so se jih otroci igrali nekoč.

Namen dneva je bil dosežen. Učenci so se družili preko igre, upoštevali pravila, se smejali, lovili… In kot oni pravijo: Danes se nismo učili!

Pa se res niso?

SLIKE

Suzana Škodnik

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)